2012. január 17., kedd

Pöttyös Panni

Tegnap és ma is meglehetősen hisztis, nyavalygós* hangulatban voltam**, és már éppen kezdtem ráunni magamra. Aztán ma délután kaptam egy telefont: "Kedves feleségem, Ildi küldi neked a csomagot. Itt van nálam, jövök." Ricsi volt az, és ezt hozta:


Rögtön jókedvem kerekedett. Valójában az üzletet pár nappal ezelőtt ütöttük nyélbe. Megláttam Ildi legújabb próbálkozásait, és a második, ez a Pöttyös Panni-szett, ez kérem szerelem volt első látásra. Kértem, ő meg adta. Ugye milyen kedves jóbarátaim vannak? Így most MEO-s vagyok, felveszem, hordom. Már holnap!!! De mit vegyek fel hozzá? :-)

Ildi, nagyon szépen köszönöm!

* Megnéztem, ezt tényleg "ipszilonos jével" kell írni. Hogy néz ki!?
** Magamhoz képest persze.

3 megjegyzés:

  1. Itt is mondom, örülök, hogy tetszik :)))
    És tényleg várom a visszajelzéseket!

    VálaszTörlés
  2. Cuki. Sztem egyszínűt. Vagy tetőtől talpig pöttyöset! A 70-es évek stílusában :)

    VálaszTörlés
  3. Pirosat, világos kéket, sötétkéket, zöldet esetleg narancsost... :) segítettem? A kék nálam jól vizsgázott, remélem a testvérkéi is hasonlóan szerepelnek majd.

    VálaszTörlés