2012. január 21., szombat

Dalma és a mindennapok

Rékamama rendszeresen tudósít bennünket Dalma mindennapjairól. Jobbnál jobb képek érkeznek a drótpostán, és igencsak viszketett már a tenyerem, hogy valamit kezdjek velük.
Jelentem, írásos engedélyem van arról, hogy ezeket a képeket felhasználhatom, és az elkészült oldalakat publikálhatom. :-)

Nagyon örülök:
amiatt, hogy most már közöm van a scrapbookhoz és így az alkotásaimmal megörökíthetem a pillanatot, így téve azokat képes, kitörölhetetlen emlékké;
amiatt, hogy ezekkel az oldalakkal adhatok, talán örömet is szerezhetek;
amiatt, hogy láthatom egy kedves jóbarát életének örömeit, szép és boldog pillanatait.

Rékus, fogadd szeretettel!


Felhasználtam: Delicious Scraps So Sweet, Spring Mini és Daisies and Dandelions

1 megjegyzés:

  1. Bravó! Klassz kis oldal. Imádom a minimalizmusod. Nagyon jól áll. Én erre képtelen vagyok...

    VálaszTörlés