2012. február 12., vasárnap

Fióka

Az elmúlt hónapokban gyakorlatilag nem jártam az sb.hu-n. Magyarázatot nemigen tudok rá adni. Aztán most több irányból is olyan információk találtak meg, amik arra sarkalltak, hogy tiszteletemet tegyem arrafelé. Köszönöm Gólya és Kisnyul. Nem is tudjátok, de ti vagytok az ötletadók.

Most ünnepli a weboldal a 3. születésnapját, és ebből az alkalomból sok-sok játékra invitálják a látogatókat. A kihívások száma szinte végtelen, és naponta növekszik. Sajnos elég későn ébredtem, és mivel legtöbbnek holnap van a beadási határideje, az oldalak már inkább csak a magam szórakoztatására fognak elkészülni.

Volt a listán egy feladat, ami megtetszett, és amihez ma hozzám tudtam fogni: született is egy újabb Dalma-oldal. A Fióka. Ez volt a színpaletta, amit inspirációként használni kellett:



Forrás: sb.hu


Igazán szerencse, hogy találtam is ebben a színvilágban hozzávalókat a kamrában. Ilyen lett az oldal:


Felhasználtam: Didó vssz, ateets_sunporch, Didó OeO, Altalena vssz, DS Spring Mini, RPENN_expressyourself, SB.hu-AgnesBiro varrás, SB.HU-AgnesBiro vssz

2 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó ötletadónak lenni.... :) Csúcsszuper a fotó (de tényleg) és az oldal is!

    VálaszTörlés
  2. :)) édi-bédi (ahogy a kétéves unokahugim mondja :)))

    VálaszTörlés