2012. február 5., vasárnap

Dalma nagy gondolatai

Nagyfotós oldalt szerettem volna készíteni ezzel a képpel, annyira kifejezőek ezek a szemek. Vajon milyen gondolatok cikáznak éppen a kobakban? A választ, azt hiszem, egy ideig biztosan nem fogjuk megtudni. Talán vagy két évet kell még várni rá, mire főhősnőnk személyesen is meg tudja majd fogalmazni nagy gondolatait.

Az azonban már most biztosra vehető, hogy Dalma, illetve pontosabban jelenleg csak a róla készült képek érdekes dolgokat művelnek velem. Elkezdtem rózsaszínt használni! Na nem az eddig is nagyon kedvelt erős pinket, hanem azt a babás, halovány, simulós fajtát... Még ilyet! Minden esetre hálásnak kell lennem a kiscsajnak, hogy előhozta belőlem ezt az oldalamat. Nem is gondoltam volna eddig, hogy jóleső érzés fog majd el egy ilyen színvilágú oldal elkészítése után*.

Erről van szó:


Felhasználtam: Bóbita ATC, Toni ATC, Beedee ATC, Dido vssz, LeaUgoScrap_Free A La Plage


Még egy köszönettel tartozom, méghozzá az After The Christmas készletek alkotóinak (most Bóbita, Toni és Bee készletéből szemeztem). Olyan jó dolog, hogy ennyi tehetséges, magyar alkotó munkáit használhatom, absolut gratis. Köszönöm, Lányok!

* A blendinget bizony még gyakorolnom kell. Mikor fog vajh olyan biztosan járni a kezem, mint Toni kiassszonynak? 

2 megjegyzés:

  1. Ezt a képet én is kinéztem már.....megelőztél...de nem baj, mert van mááásik. :)

    VálaszTörlés
  2. Milyen csodálatos!!!! Mesegyönyörűűűű blendingszisztem!!! Biztosan jár a kezed bébi! És ez most biztos!!!

    VálaszTörlés