2012. február 23., csütörtök

CEWE 143

Szavazás után, testületileg úgy döntöttünk, ezen a héten is folytatódjon a Give Five játék. A galériában már ott csücsülnek a készletek, ebből válogathat ki-ki kedvére, és ezekből készülnek az oldalak.

Nekem egyértelműen a tavasz fuvallatát hozták el a készletek, nem is volt tehát kérdés, hogy a tavaly tavasszal készített fotókat fogom felhasználni. Alcsúton jártam, kedvenc arborétumomban, és noha akkor még csak mobiltelefonnal tudtam megörökíteni a természet csodáit, nem kíméltem magam. Ha kellett guggoltam, térdepeltem, hogy minél közelebb kerülhessek ezekhez a fehér palástos tavaszhírnökökhöz. Lenyűgöző hóvirágmezők uralják ilyenkor az arborétum területét, és igazán nem lehet betelni velük. Menjetek és élvezzétek!

Kedvcsinálónak itt az oldal és még néhány kép.


Felhasználtam: MelDesign, Bóbita, KZita, BeeDee Give Five




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése