2012. augusztus 8., szerda

Tegnapi K.O.

Elmaradt tegnap a képfeltöltés, az elemek ugyanis teljesen lemerültek. No nem a fényképezőé, hanem az enyémek. Úgy kezdődött, hogy szombaton végre elmentem orvoshoz, mert egy ideje bajlódom a jobb fülemmel, és úgy éreztem, itt már semmilyen népi gyógymód nem segít.

Gondoltam belenéz, netán kitisztítja, majd vígan megyek haza. Hát bizony nem ez történt! Egy kb. 15-20 perces vizsgálatsorozat eredményeképpen kiderült, hogy igazából nem hallok 100%-osan a jobb fülemre, de nem azért vészes a dolog. Kaptam kétféle gyógyszert, amit most kúraszerűen kell szednem, hátha a keringés és vérellátás javítása, gyorsítása picit beindítja a fránya, lusta idegsejteket...

Jó katonaként azonmód elkezdtem szedni a gyógyszereket. Aztán arra lettem figyelmes, hogy valójában én már harmadik nap nem alszom éjszaka. Csak feküdtem álmatlanul, ugyanakkor egyfajta kábult tudatállapotban az ágyon, de 5-6 órán keresztül sem tudtam elaludni. Megnéztem a betegtájékoztatót és valóban: az egyik gyógyszer okozhat álmatlanságot, és azt a doki is megerősítette, így most már csak felezett adagot szedek.

Addigra azonban a meleg, a szélviharok és három napi nemalvás jól kikészítettek, tegnap egész nap önmagam árnyéka voltam csupán. De szó szerint. Este fél 7-re hazaértem, és két részletben gyakorlatilag reggel fél 7-ig aludtam. Viszont megnyugodtam, hiszen jó kis műszer ez az emberi test: nem hagyja, hogy teljesen kiüsd magad, és ha kell, valahogy mindig helyrehozza a dolgokat...

1 megjegyzés: