2012. augusztus 12., vasárnap

CEWE 167

Hogy, hogy nem, ezen a héten nem bírtam helyesen értelmezni a feladatot, így igazából nem felelek meg 100%-osan a kihívásnak. Osli azt szerette volna, ha módosítanánk az oldalon szereplő fotót úgy, hogy az színében a készlethez, illetve az oldalhoz igazodjon. Még szerencse, hogy a kihívásnál nem kellett feltétlenül fantasy oldallal jönni, lehetett "rendes" fénykép is rajta. És hogy ne legyen elveszve az ember lánya, Osli és Krisssz is javasolt pár színezési lehetőséget.

Nekem adott volt egy fotó és adott volt egy készlet, vagyis mindenképpen ezekkel akartam dolgozni. Végül ezt hozam ki belőle:


Felhasználtam: Digital Design Essentials Digitally Smitten

Mint mondtam, nem pont ez volt a feladat, de már nem akartam változtatni az elkészült oldalon. Egyébként Dalma, a sofőrtársadalom legifjabb tagja látható rajta. Édesanyja, Rékus annak idején kamionsofőrnek készült. :-) Úgy néz ki, hogy (D)alma nem esett messze a fájától: ő is kiválóan vezeti a (vízi) járművet. Itt a bizonyíték! Nem éppen babás-kislányos színvilág, de nekem azért tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése