2012. augusztus 29., szerda

F242

Ma üzleti ebédre voltam hivatalos. Ez olyan "fessül" hangzik, de valójában (bevallom) nem nagyon szeretem a "kötelező", jópofizós, protokoll rendezvényeket. Na, ez a mai végül nem ilyen volt.
Egy cég, akivel együtt dolgozom a munkám kapcsán, hívott meg. Az időpontot jó előre leegyeztettük. A Hemingway-be mentünk, a Feneketlen-tó partján. Ismét vallomás következik: eddig nem túl sok jó tapasztalatom volt a hellyel kapcsolatban: szerintem sznob, nagyon lassan hozzák ki az ételt, meglehetősen drága... szóval nem az az étterem, ahová visszavágyik az ember.
Ma viszont a környezet, a rendezett tópart, a vadkacsák, a napsütés és a remek társaság elegyének köszönhetően nagyon jól éreztem magam. Majdnem két órát ott töltöttem és feltöltődtem. Ráébredtem, hogy nap mint nap, általában ugyanazon az útvonalon járjuk az utunkat, reggel munkába, este haza és lemaradunk az ehhez hasonlatos élményekről.
A mai fotó pedig a rendkívül egyszerű, de rafinált desszertemről szól: túrógombóc, fahéjas szilvaraguval és tejföllel.


Forrás: www.hemingway-etterem.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése