2012. október 7., vasárnap

Lovacskás legyen

Ennyi volt kolléganőm instrukciója, amikor megkérdeztem, mégis, milyen mintát szeretne a pólóra. Merthogy amikor meglátta ezeket és ezeket, azonnal jelentkezett, hogy márpedig neki is szüksége van egyedi mintás, festett pólóra.
Szóval törhettem a fejem, mert ugye szabadkézi rajzban nem vagyok valami nagy tehetség. Hol találok én normális lovacskás mintát, amit meg is tudok festeni? Sokáig azt gondoltam, ez egy eleve kudarcra ítélt vállalkozás.
Aztán - mint a múltkori festésnél - elővettem a Praktika korábban megjelent mellékleteit és elkezdtem mintákat keresni. Hamar rájöttem, hogy nem kell ragaszkodni a hagyományos lófigurához, lehet átvitt értelemben is használni a lovacska szót...

Így ezeket készítettem*.


* A mézeskalácsos-piros nagyon tetszik, de a másodikat, ami egy körhintalóra hajaz, elszúrtam kissé. Remélem, azért így is fog tetszeni Melcsinek.

1 megjegyzés: