2012. október 9., kedd

F282-F283

Bevallom, függő vagyok. Virágfüggő. És higgyétek el, ez a szenvedély legalább olyan pénzigényes, mint az igazi drog. Na jó, talán mégsem, de túl gyakran azért nem élhetek vele. Hétvégén árvácskákat ültettem és pótolni kellett a virágföld-készletemet. Ellátogattam a közeli kertészetbe, és bekerült pár, előre nem tervezett dolog is a kosárba. Például ez az erika (callina vulgaris) vagy más néven csarab.


Mivel 5000 Ft felett vásároltam, az igen kedves fiatalember a pénztárnál ismertette velem a nap akcióját: dartsszal lehet dobni, és a dobott pontszámnak megfelelően ajándékot választani. Különösen tehetségtelen voltam mindig is kislabdadobásban, az esélytelenk nyugalmával indultam, és ezért külön öröm volt számomra, hogy hetest dobtam! Ez a csodaszép korallvirág (kalanchoe blossfeldiana) lett hazafelé a társam, és most a nappali egyik dísze. Köszönöm!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése