2012. április 22., vasárnap

Kertészet Sashalmon

Nem, nem egy újabb kereskedelmi egység megnyitását szeretném beharangozni és nem is egy tavaszi akcióra hívom fel figyelmeteket. Egészen egyszerűen arra kérem a nagyérdeműt, fáradjon ki velem az erkélyre. Itt Sashalmon. Mert ott bizony csoda vár bennünket!

A kertészkedés, a virágok, a növények iránti olthatatlan és ezidáig nem múló szenvedélyem minden bizonnyal nagyon mélyről fakad, génjeimben kódolt. Noha ezt láttam otthon, ebben nőttem fel, önmagában ez nem lehet a magyarázat: a tesóm ugyanis ugyabban a környezetben gyerekeskedett, ugyanaz vette körül, mégsem lábad könnybe a szeme a pirosló eperszemek vagy egy kibújó rukkolamag láttán...

Utalva a legutóbbi blogtrain fő témájára, csoda bizony sokféle van a világon. A legtöbb karnyújtásnyira, egészen közel hozzánk, és talán sokszor nem is fordítunk rájuk (elegendő) figyelmet. Nálam mostanában elég csak kilépni az erkélyre: sok év után, idén már zöldségek és gyümölcsök is helyet kértek és kaptak a virágtenger mellett. Micsoda boldogság reggelente kinyitni az erkélyajtót és leltárt készíteni: még egy bogyó a paradicsomon, még egy szem az eperbokron...

Valóságos csoda ez, a természet csodája. Csak némi napsütés, víz és odafigyelés kell hozzá*. Nemsokára a konyhában hajtatott rukkola is társukul szegődik. Már csak az uborkamagoknak kellene szólni: hahóóó, itt a tavasz, tessék hajtani! Az erkélyen várnak a barátok...

Elővettem megint a Miracle készleteket és megörökítettem kicsiny kertészetem mai állapotát:


Felhasználtam: Miracle blogtrain (Krisssz, Giny, Ági, Toni, RucolaDesign) és WW_CinziaL

* És szerintem az is számít, hogy beszélgetek velük. A dícsérettel viszont óvatosan: nehogy kacérak legyenek, csak éppen annyit, amennyi kell!

2 megjegyzés:

  1. Ügyi vagy és szépséges lett az oldalad!

    VálaszTörlés
  2. Anyám, ez az oldal kész!!! Csúcs, nagyon tetszik a szöveg is és a szép kis veteményesed!!! (nálam minden kipusztul... :)))

    VálaszTörlés