2013. január 2., szerda

Lista 2013

És akkor igen, legyen. Íme a lista. Vagyis azon dolgok, amiket szeretnék megvalósítani*. Én nem is fogadalmaknak, hanem inkább kívánságoknak hívom őket. Krisssz ráadásul segített, hogy képiesítve jelenjenek meg, hiszen a CEWE 188. kihívása (többek között) pont az új évről szól.



Felhasználtam: képek az internetről, KPertiet sablon, Rucola Design ATC


Eldöntöttem, hogy 2013 igenis szuper év lesz! Ami biztos és már most látszik: változásokban nem lesz hiány, és szívből kívánom, hogy ezek javarészt pozitív előjelűek legyenek. Nemrégiben kaptam Marjantól egy ma még meglehetősen rejtélyesnek tűnő SMS üzenetet, amit aztán azóta sem elemeztünk**: "Közel. Közelebb, mint gondolnád." Nos, akkor ha lehet még egy kívánságom: lépjen csak nyugodtan közelebb...! :-)

* Ez csak a Top5, a teljes lista ennél hosszabb...
** Csak remélni tudom, hogy tényleg nekem szólt. :-)

3 megjegyzés:

  1. Nem rossz lista, igazán ütős. Ha tudok segíteni bármelyikben, tudod, merre találsz :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper! Kívánom, hogy teljesüljön!

    VálaszTörlés
  3. A feje tetejére állítjuk a világot 2013-ban. :)

    VálaszTörlés