2013. január 20., vasárnap

CEWE 190 avagy Utazz te is Pécsre!

Ezen a héten tovább élvezkedhettem fotókönyv ügyben, ugyanis Kireva azt szerette volna (Mr. Random segedelmével), ha készítünk egy fotókönyoldalt Magyarország egyik városáról, nevezetességéről. Mivel azt tervezem, hogy az első, jól sikerült fotókönyv után belevágok továbbiakba is, és feldolgozom az elmúlt időszak kirándulásait, nem sokat gondolkodtam, mi legyen a téma. Friss élményeket idéztem fel, így készült az Utazz te is Pécsre! oldal.


Felhasználtam: K. Pertiet sablon, szöveg az internetről, saját fotók

3 megjegyzés:

  1. Tetszik! Jó választás. :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper oldal! Szuper lesz a könyv is belőle! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klasszul indul a könyved.Szerintem is szuper lesz, várom az újabb oldalaidat!

    VálaszTörlés