2012. május 6., vasárnap

Lehet?

Lehet-e tavasszal téli álmot aludni? Ez a kérdés merült fel bennem. Mert ha igen, én bizony szeretnék. Legalább egy rövidített menetben. Az elmúlt hónapok levegőtlensége* és utazáshulláma** a balkonnövényeimhez hasonlóan meghozta gyümölcsét: fáradt vagyok. Aludni akarok! Szeretném feldolgozni az elmúlt időszak élményeit, rendszerezni a fotókat; szeretnék olvasni, főzőcskézni. Csak úgy. Minden határidő és külső kényszer nélkül. Lehet?

Egyébként ezúton értesítem a nagyvilágot, hogy az orrműtétem a jelek szerint sikeres volt: több, mint két hete nem nyúltam a szerhez.*** Remélem, a szabadon lélegzés élménye hosszú távra társamul szegődik. Csak el ne kiabáljam. :-)

* Értsd orrdugulása.
** Többek között Deauville, Prága, Erdély.
*** Orrspray.

3 megjegyzés:

  1. Ha lehet, én is csatlakozom :) Egyfolytában tudnék aludni :(
    Örülök a jó "orr"hírnek, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. SZuper hír, örülök az orrodnak! Hát hamar husti az ágyba minden este!!! :)))

    VálaszTörlés
  3. Szipiszupi hír! Fáradság tekintetében én is beállok a sorba...Nem tudom én sem utolérni magam....

    VálaszTörlés