2012. május 15., kedd

CEWE 155

A múlt hétvégén találkoztunk scrapbookos csapattársainkkal, a CEWE bulin. Sokunk kis ajándékkal készült, köztük Krisssz is, aki két szerzőtől válogatott idézeteket, és ezeket használta fel a meglepetésekhez (hűtőmágnes).

Az egyik szerző Dan Millman, amerikai író. Világbajnok tornász volt, de egy baleset miatt fel kellett adnia karrierjét. Első, és azóta is nagyon sikeres könyve: A békés harcos útja. Számtalan internetes oldalon találhatunk tőle idézeteket. Az e heti feladat az volt, hogy válasszunk tőle egy idézetet, és foglaljuk oldalba.

Krisssz javaslatára ellátogattam több oldalra is, és több idézet is megtetszett. De az első, és a számomra legkedvesebbek közül való az, ami végül felkerült az oldalra. Az idézet hatására, ahhoz passzolva, én most magamról szövegeltem, akarom mondani képeltem. Gyűjtöttem, csak gyűjtöttem a rólam készült fotókat. Hála lelkes fotós barátaimnak, az elmúlt időszakban lett belőlük jó pár darab a gépemen.

Az oldal kicsit talán harsány, kicsit talán színes, kicsit talán sok lett. De ez igazán nem lehet véletlen: hiszen én ilyen (is) vagyok (?).


Felhasználtam: ScrapAngesDesign template, Majális: Didó, Narcicca, Beszteri, Bóbita, Rainbow, damayanti_kids_zone, Toni After The Christmas, Beedee Otthon, Janka, ACO_Poupy Réjouissance

1 megjegyzés: