2012. november 11., vasárnap

F315-F316

Hogy mi az összefüggés 007-es szám és a liba között? Hát az, hogy Márton napján, azaz ma láttam a Skyfall című, új James Bond filmet.



Nem árulok el nagy titkot, ha elmondom: rajongó vagyok. Megvan az összes "újkori" 007-es film, és a régiek közül is szinte mindegyik. Vártam tehát nagyon, hiszen a szokottnál több idő telt el a legutolsó óta. Azt is elárulom, hogy én nagyon bírom Danielt. Sokan vélik úgy, hogy túl nyers, hogy egyáltalán nem jó Bond, hogy nem éppen egy Adonisz. Nekem bejön. Nagyon. A kék szemei már a főcímben is lenyűgözik az embert. Aztán ahogy fut abban a méregdrága öltönyében a vonat után! Na, kérem, az a nem semmi. Hmmm.

Ami a filmet illeti: szerintem a Skyfall nem hasonlít egyik korábbi James Bondra sem. Kevesebb benne a misztikum, nincsenek benne kütyük, kevesebb az üldözés, a szokásos luxusautó is csak viszonylag rövid szerephez jut és ugyanez a helyzet a Bond-lánnyal is. Ez utóbbinak mondjuk én csak örülni tudok, mert Berenice Marlohe szerintem borzalmas. Nulla kisugárzás, csak a csinos pofi... És azért sem hasonlít ez a film a korábbiakra, mert egy új korszak kezdetét vetíti elénk, új szereplőket hoz a történetbe. Új vezető kerül az MI6 élére, aki a nagy múlttal rendelkező M-et váltja le: Judi Dench bizony búcsúzik. Végleg. Pedig szerintem sokan miatta (is) nézték a 007 sorozatot. Elképesztően jó színésznő! Minden filmjében hatalmasat alakít. Azt hiszem, már nem titok többé, hogy helyét a 007 filmekben Ralph Fiennes veszi át. A másik új tag pedig a fiatal Q, aki már a XXI. század gyermeke. Sehol egy robbanós toll, egy rafinált szemüveg... Van viszont szuperszámítógép, nyomkövető és olyan pisztoly, ami csak akkor lő, ha a jogos tulajdonosa fogja azt a tenyerében...

Na, erről az öltönyről beszélek... :-)

Nálam az idei James Bond-film elérte az, hogy most már csakazértis nagyon várom a folytatást. Teljesen új hangulat, új szereplők... Mit hoz a holnap?

Forrás: http://www.santabanta.com és http://szallas.hu

1 megjegyzés:

  1. Nézzük sorjában a dolgokat:
    Én is rajongó vagyok és nekem éppen Dániel testesíti meg az igazi Bondot. Az a póker arc, a szenvtelenség, de mégis látni, hogy az álarc mögött lakik valaki. Szóval, ahhhhh!
    Annyira örülök, hogy Neked megvannak a filmek, szeretnék Nálad tagságot váltani, mert épp azt beszéltük Ricsivel, milyen kár, hogy nekünk nincsenek meg a filmek,
    Skyfall. Hm. Nem állítom, hogy tetszett volna, de azt sem mondanám, hogy utáltam. Mást vártam. De az biztos, hogy én is számolom a napokat a következő epizódig :))

    VálaszTörlés