2012. november 4., vasárnap

F306-F307-F308-F309

Idén rendhagyó módon töltöttük a Mindenszentek és Halottak Napját. Szüleimmel Baranyába látogattunk és felkerestük a vidék kultúrális, történelmi, gasztronómiai nevezetességeit. Persze mi is gyújtottunk gyertyát és mi is emlékeztünk, de idén picit másként. Nem gondolom, hogy így csorbult volna az emlékezés meghittsége, hiszen az év minden és bármely napján emlékezhetünk szeretteinkre, elvándorolhatunk a temetőbe, gyújthatunk mécseseket, bárhol és bármikor találhatunk olyan perceket, amikor csak ők vannak gondolatainkban... Készült "pár" kép, ezekből válogattam*:

Secimának fotóztam.

Elmosódott fények Pécs belvárosában.

A Tettyén a kapucnis rém.

A Havi-hegyi kápolna a háttérben.

* No, persze ezek nem éppen a legklasszikusabbak, ha valaki Pécs és környéke látnivalóira gondol. :-)

1 megjegyzés:

  1. Kicsit el vagyok maradva a blogok olvasásával, de mint látható ideértem. Köszönöm szépen a fotót.
    Nem is tudtam, hogy megnyílt a Varázspadlás. Majd, ha egyszer arra járunk benézünk a "rokonokhoz". Köszi szépen, hogy gondoltál rám. Amúgy Baranyából származom és a családom még most is ott él.

    VálaszTörlés