2012. szeptember 17., hétfő

F261

Bizony, bizony így áll most nálam minden. Leginkább a feje tetején. Indul az őszi nagytakarítás hete! Szeretne valaki csatlakozni? :-)
Délelőtt azért még elmentem az új szemüvegemért *, plusz vettem hozzávalókat** a nagytakarításhoz és a rendszerezéshez. Délután végül nekiláttam. De nem haladok olyan gyorsan, mint terveztem. Be kell látnom, hogy a romantikus ábrándképek, miszerint zenehallgatás közben siklik kezemben a porrongy és tovatűnik a piszok... szóval mindezek igen távol állnak a valóságtól. MInden egyes könyvet levenni a polcról, elhúzni azt a faltól, porszívózni, felmosni... nem két perc.
Viszont tényleg fantasztikus érzés látni a két kezem munkáját és érezni a fincsi bútorápoló-illatot. Sőt! Készítettem egy kupac újságot, papírt is a szomszéd gyerkőcnek, mert az oviban papírgyűjtés van. Szóval még társadalmi munkát is végeztem egy füst alatt.


* Már egy hete készen van, de nem voltam itthon, nem tudtam elhozni és hát mindenképpen szükségem volt rá azonnal! :-)
** Dobozok a rendszerezéshez, papír a polcokra. Mondjuk ez utóbbit fél órán át kerestem a boltban. Miért kell megszüntetni a régi, jól bevált termékeket?

2 megjegyzés: