2012. július 28., szombat

CEWE 165 reloaded

Mint már korábban említettem, ezen a héten az én feladatomat választotta Mr. Random, és így igen sokan játszuk, játszottuk a fekete-fehér-igen-nem scrapbookos változatát. A lényeg, hogy az oldalon a fekete és a fehér szín mellett csak egyetlen másik szín szerepelhet. Csak hogy ne legyen olyan unalmas... :-)

Úgy gondoltam, készítek még egy "remekművet", ezúttal Ágostonnal és Domonkossal, akik idén először jártak Párizsban. Szerencsére az élményekben gazdag utazásuknak én is résztvevője lehettem, hacsak virtuálisan is, mégpedig az ott készült képek segítségével.

Ilyen lett a feket-fehér-türkiz álomoldal:


Egy vallomással azért tartozom: tulajdonképpen csaltam (na szép, a saját feladatomnál!), hiszen a kép nem teljesen fekete-fehér. De a frissen letöltött, fantasztikus Summer Breeze elemekkel együtt nekem ezzel a színvilággal tetszett a fotó. :-)

Felhasználtam: Summer Breeze elemek: Minyu, Bóbita, Bee, ateets_sunporch, Shabby Princess_Splendid

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése