2012. július 7., szombat

CEWE 162

A múlt heti nyűgösködésem* után most nagyobb elánnal vetettem bele magam a heti feladat megoldásába. Krisssz - sokunkhoz hasonlóan - álmatlanul hánykolódott éjszaka, de ezúttal nem amiatt, mert oltári melege volt, hanem mert nem jutott eszébe egyetlen épkézláb ötlet sem heti feladatnak. Aztán bedobta a dzsolidzsókert: csináljon mindenki, amit akar, és majd ezekből a találmányokból kerekednek ki a következő hetekben a kihívások.

Én valami könnyed, friss, levegős és frissítő oldalra vágytam. De igazából nem strandolós képre, meg kék vízre gondoltam... Törtem a fejem, aztán egyik reggel a rádióban hallottam, amint fekete-fehér-igen-nem játékot játszanak, és beugrott: ültessük ezt át scrapes környezetbe! Azaz alkossunk oldalt a fekete és a fehér színnel. De hogy ne legyen annyira egyhangú a dolog, legyen plusz még egy szín az oldalon.

Az én minimálra sikeredett példaoldalam így néz ki:


Felhasználtam: YB_NeonLove, Bóbita és Minyu Scrapbook Creativity Memories, Loulou Bruissements de tendresse, Mihiana Bruissements d'une aurore boréale, Rainbow és Narcicca Majális

* Egyszerűen nem tudtam olyan pacsmagolós, festős oldalt létrehozni, ami megfelelt az elvárásaimnak és szívesen megosztottam volna a közönséggel. Ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése