2013. augusztus 22., csütörtök

CEWE 221 avagy Vizes

Megint egy, számomra testhez álló feladatot kaptunk: mivel Anita Nora nagyon szereti a szökőkutakat, csobogókat, vízeséseket, azt ajánlotta, hogy készítsünk oldalt ezekkel. Röviden: legyen benne valami vizes, ami fröcsög (szerinte még a vízipisztoly is belefér).
Mivel nem akartam az unalomig ismert :) tengerpartos képeimet elővenni, elkezdtem nézegetni a tavaly Luxemburgban készített fotókat: emlékeztem ugyanis, hogy jártamban-keltemben számos vizes képet lőttem.
Például ezeket:






Aztán megálljt parancsoltam: miért mindig külföld? Itthon is olyan szép helyeken jártunk már, és így bizony elő is kerültek a tavaly augusztusban, Nyírbátorban készült fotók. Az oldal pedig a csodálatosan megalkotott történelmi sétányt ábrázolja: ez nem csak azt mutatja meg, hogyan fonódott össze a Báthori család és a város múltja, de bővelkedik vizekben és sárkányokban is. Szerencsére akad néhány sárkányölő, hogy megmentse a lakosokat... :)


Felhasználtam: Jen Maddocks You hold the keys, Studio Blagovesta Destinations

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése