2013. augusztus 3., szombat

CEWE 216 avagy Lányok és apák

Óriási elmaradásban vagyok, már ami alkotásaim és életem történéseinek megörökítését illeti, itt a blogon... Próbálom behozni: íme itt az egyik hetekkel ezelőtti kihívásra készített oldal. Először úgy volt, hogy Kovaxka feladatát kell megoldanunk. Bevallom engem ez az eredeti feladat el is ijjesztett némileg, hiszen ahogyan Krissz fogalmazott, roppant nehéz lett volna. Végül az újbóli sorsolás után egy igazán kedves feladattal találtuk szembe magunkat: Puffiindian arra kért, hogy Lányok és apák témakörben alkossunk. Na, ez már nemigen esett nehezemre. Volt ugyanis egy nagyon aranyos fotó a tarsolyomban, amit szerettem volna használni.
A kép tehát megérdemelte már, hogy nagyközönség elé tárjam. :-) Rékuskától megkaptam az engedélyt, így nem csak lányát, hanem annak apáját is publikálhatom... Tessék parancsolni!


Felhasználtam: SchoolDays-Sketches_KittyDesigns sablon, ACO Bruissements En Famille

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése