2013. május 8., szerda

Noi

Igen, igen, valóban Eros Ramazzotti ma esti koncertje a téma. Mert ott voltam! Már hónapokkal ezelőtt megvettük a jegyeket, aztán nem sokkal utána én beszereztem a Noi c. albumot is, hogy legyen időm megtanulni a dalszövegeket. :-) Ez ugyan nem sikerült maradéktalanul, de a mai koncerten azért nagyon jól mulattam és az újak mellett sok-sok régi slágerére riszálhattam...
Azért nem semmi a pasi: így 50 évesen is két órát lenyomott úgy, hogy szinte (de tényleg) végig a színpadon volt. Sokak fejében talán az van, hogy ő csupán egy popzenész, aki énekel(get), és noha nem vagyok elvetemül rajongó, mindenképpen el kell mondanom, hogy szuper zenész! Teljesen váratlan és újszerű hangszerelésre írta át régi slágereit, fantasztikusan játszik gitáron, elképesztő tudású zenészeket gyűjtött maga mellé (a szaxofonos és a szólógitáros csávótól konkrétan leesett az állam), a színpadtechnika varázslatos és nagyon ötletes volt... és még sorolhatnám.
Hogy stílusos legyek: grazie, Eros.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése