2013. április 6., szombat

Hétvégi zenés élmények

Az elmúlt két napban két estét is jó társaságban töltöttem, és mindkét élmény zenei alapokon nyugszik. Pénteken jött el az idő, hogy hivatalosan is megkapjam februári szülinapi ajándékomat, :-) és megnézzük keresztfiamékkal A dzsungel könyvét. Kicsit izgultunk, hogy egy 7 és egy 5 éves gyerek mennyire fogja élvezni, értékelni a darabot, de pár "erősebb" pillanattól eltekintve nagyon élvezték az előadást. Mindezek ellenére én azt vallom, hogy ez nem feltétlenül gyerekeknek való darab: a zenék és Geszti szövege szerintem nem 100%-ban befogadható egy gyerkőcnek, jól lehet a mozgást, a fényeffekteket bizonyára ők is élvezik, értékelik.


A másik hétvégi zenei élmény pedig a Vaya Con Dios budapesti búcsúkoncertje volt. A zenekarhoz még a megboldolgult főiskolai évekből van közöm, ugyanis egy ott bimbózó szerelem ismertetett meg a számaikkal :-) Mint a koncerten kiderült, jócskán le vagyok maradva vajakondioszból, rengeteg új számuk lett azóta. Egy azonban biztos, fantasztikus zenészek, hihetetlen hangszeres tudással és szuper hangzással. Nagyon élveztem, de sajnos túl rövid volt a koncert. Alig 1 óra 20 percet játszottak és az egyik kedvenc számom nem is hangzott el. No, nincs mese: meg kell szerezni a válogatás-CD-t!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése