2012. június 7., csütörtök

CEWE 158

Az egész úgy indult, hogy Krisssz válságba került, és nem jutott eszébe egyetlen épkézláb kihívásötlet sem. Na, de mire valók a gyerekek, ha nem arra (is), hogy segítsék a bajba jutott felnőtteket! Így Blanka javaslatára madaras oldalt kellett alkotni.

Jó móka volt! Először is: nekem nincsenek madaras képeim. (Ahogyan Krisssz írta egy hozzászólásában, ahhoz türelem, idő, kitartás kell... Nemhiába olyan profik a madárfotósok.) Találtam viszont kutatómunkám során vicces verseket, történeteket, amik madarakhoz kapcsolódnak*. Így nem erőltettem a konkrét madárfotót, hanem inkább a legeslegelső gondolatomba kapaszkodtam. Dr. Bubót tettem meg az oldal hősének. Mégiscsak madár ő is!


Felhasználtam: RPENN_expressyourself, Bóbita HD, dedesmith_lorilee, MaryPop_PoppyFields, ElkaRomero_WB-Pset, DD_vssz, Beszteri template átalakítva, kép az internetről (a minősége nem éppen tökéletes)

Romhányi József: Gólya vendégség

A szívélyes gólya mit vett a fejébe?
Meghívta a nyájas varangypárt ebédre.
Sôt továbbment - még a kicsik is jöhetnek!
De azt már nem mondta meg, hogy csak köretnek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése