2013. július 7., vasárnap

CEWE 214 avagy Állatos

Ezer meg egy éve nem nyúltam a scrapbookhoz. Egész egyszerűen nem volt ihletem. És mivel ez mégis csak egy hobbi, nem lehet "kötelezően" csinálni, tehát inkább hagytam, nem erőltettem. Nem mondom, azért minden héten elolvastam a heti feladatot a CEWE-n, megnéztem az alkotásokat is.
Aztán amikor Évadrága arra kért bennünket, hogy a kihívására készítsünk állatos oldalt (Bármilyen állat szerepelhet rajta. Legkedvesebb-, legfélelmetesebb-, legszebb-, bármilyen, csak állatka legyen.), akkor rögtön tudtam, hogy egy Rékustól hónapokkal ezelőtt kapott fotót azonnal oldalba kell foglalnom. Ha megnézitek a végeredményt, szerintem érteni fogjátok! :-)
Nem ez életem legkiforrottabb alkotása, kb. 20 perc alatt készült, de akárhányszor ránézek, mosolyra húzódik a szám...


Felhasználtam: Scrapbook, creativity, memories blogtrain

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése